sannhistoria.blogg.se

Hej, Detta är en blogg om mitt liv som har gått från ett mörker till idag då allt är ljust. Ett liv som inte alla skulle klara av och inte borde få uppleva. Detta är min historia, vi kallar mig Tina, och jag kommer inte försköna eller förvärra nånting utan detta är en Sann Historia.

Vad är detta?

Kategori: Allmänt

Hej mitt namn på denna bloggen är Tina. Då det kommer att komma upp en hel del händelser på denna bloggen som jag inte vill att någon ska koppla till mig, så har jag valt ett annat namn. För att skydda min familj och mig själv och även andra i vissa tillfällen. 
 
Jag kommer att skriva min historia här. Ett liv av splittrad familj, alkoliserad mamma, droger, kriminalitet ochh mycket mer. Mitt liv har som ni kanske redan förstått inte varit som alla andras. Och att jag dessutom är tjej gör det ännu lite mer speciellt. 
 
Hoppas ni ska finna bloggen intressant. Ni får gärna fråga och tycka. Känner jag att frågorna blir för personliga så kommer jag att säga det, men försöker svara på dom flesta frågor. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: