sannhistoria.blogg.se

Hej, Detta är en blogg om mitt liv som har gått från ett mörker till idag då allt är ljust. Ett liv som inte alla skulle klara av och inte borde få uppleva. Detta är min historia, vi kallar mig Tina, och jag kommer inte försköna eller förvärra nånting utan detta är en Sann Historia.

Hej alla läsare.

Kategori: Allmänt

Ja det är ingen som lämnar kommentarer men det gör inget, fast det hade varit roligt. Ni är några stycken i alla fall.
Jag tänkte förklara upplägget lite på denna bloggen då det kan vara lite förvirrande att jag hoppar mellan åren. 
 
I denna bloggen kommer jag att berätta om sådant som hänt mig i mitt liv och tyvärr så är det väldigt mycket tråkigt. Det har inte alltid varit lätt, men jag har överlevt med hjälp av min psykiska styrka. Det har varit många stunder då jag bara har velat lägga mig ner och somna in för gott. Tänkt att ta tabletter för att somna in, men då har jag blivit rädd. Har aldrig gjort ett självmords försök och det är jag glad för, men som sagt tanken har funnits där. 
 
När det gäller mina historier så kommer jag att skriva om det jag känner för just vid det tillfället som jag skriver. Det kan vara från min barndom, tonår eller tidigt vuxenliv. Allt som skrivs har hänt på riktigt och jag varken förskönar eller förstorar nånting. 
 
Många undrar säkert varför man gör en sådan här blogg. Jo för att även om man har kommit upp sig och gått en annan väg så är dessa händelser en del av mig. En del av mitt förflutna och ibland så gör det sig påminnt. Då kan det vara väldigt skönt att få skriva av sig. Det är min anledning till att jag startade denna bloggen. 
 
Men ni kan när som helst ställa frågor och jag kommer försöka svara på alla. Så tveka inte. 
 
Nu ska jag jobba lite men kommer tillbbaka sen.
 
Ta hand om er! 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag läser din blogg, men jagar dåligt på kommentera. Kram

    Svar: Ok vad kul :) Ja men tack att du lämnade en kommentar i alla fall :) Du får ha det så jätte bra :)
    Mamma

    2013-01-15 | 17:32:40

Kommentera inlägget här: